Skip links

Залучення слухачів на трансляцію онлайн-конференції

Трансляція конференцій онлайн: як запросити учасників?

Вас цікавить трансляція конференцій в Інтернеті? Якщо ви організатор таких заходів, вас також хвилює, як запросити учасників, особливо якщо конференція — платна.

Канали залучення онлайн-учасників на конференцію можуть бути як безкоштовними, так і платними: все залежить від ваших можливостей, бюджету та часу, що залишився до конференції.

Найкраще розпочинати рекламну кампанію приблизно за місяць до трансляції конференції, як тільки уклали договір із підрядником.

Для початку необхідно буде створити нову сторінку на вашому сайті, де ви розмістите інформацію про майбутній захід та форму реєстрації. Якщо трансляція конференцій буде платною для учасників, подумайте про зручні способи оплати.

На головній сторінці сайту розмістіть банер із посиланням на сторінку конференції зі зворотним відліком до початку – це завжди мотивує швидку реєстрацію.

Потім складіть план електронної пошти розсилки по базі ваших клієнтів. Листи варто розсилати кілька разів до конференції. При цьому вам необов’язково активно рекламувати майбутню трансляцію конференції. Найкращий результат досягається, якщо розсилка сама по собі несе корисну інформацію вашим клієнтам, а реклама заходу має більш рекомендаційний характер.

Залучити до реклами трансляції конференцій можна і популярних блогерів чи експертів у вашій галузі. Надішліть їм прес-релізи, подаруйте безкоштовну участь, запропонуйте розмістити рекламу їхніх блогів на вашому сайті тощо. Якщо на вашій конференції будуть виступати сторонні спікери, реклама конференції та розміщення плеєра трансляції на їхніх сайтах будуть корисними для обох сторін.

Також варто включити до рекламної кампанії соціальні мережі. Розіграйте безкоштовну участь у конференції або якісь подарунки із символікою заходу, проводьте опитування, публікуйте цікаві факти про спікерів чи теми, які будуть озвучені під час конференції. У день трансляції публікуйте короткі новини конференції зі спеціально створеним хештегом та посиланням на перегляд (якщо захід є безкоштовним).

Такі класичні засоби просування в інтернеті, як контекстна та банерна реклама, за наявності у вас бюджету на платне розміщення оголошень, залучить на конференцію аудиторію через пошукові системи чи спеціалізовані ресурси.

Перелічені способи допоможуть вам залучити більше учасників, внаслідок чого трансляція конференцій онлайн стане для вас зручним способом спілкування з цільовою аудиторією з інших міст і навіть країн.