
Відкриті, закриті та платні онлайн трансляції
Трансляції з відкритим доступом
У цьому випадку трансляцію зазвичай проводять у соц.мережах і діляться посиланням відкрито. Найкраще такі трансляції підходять для маркетингових акцій, міських святкових заходів та інших подій, мета яких не отримання прямого прибутку, а максимальне охоплення аудиторії. Найкращі майданчики для таких трансляцій – спільноти компанії у соцмережах – Facebook. Можна, до речі, провести трансляцію одночасно на обидва ці майданчики одночасно.
Трансляції з доступом на запит
Доступ трансляції «на запит» – це коли глядач повинен спочатку зареєструватися на онлайн-захід та залишити свою електронну пошту. На цю пошту перед початком трансляції прийде посилання на перегляд ефіру. Робиться це знову ж таки в маркетингових цілях. Так компанія-організатор отримує список e-mail адрес людей потенційно зацікавлених у їхньому продукті. Найзручніший майданчик для таких трансляцій – Boomstream. Ця платформа дозволяє створювати закриті трансляції з доступом до них або за прямим посиланням, або з наданням доступу окремим користувачам.
Платні трансляції
Ще один вид онлайн-трансляцій, що підходить для розповсюдження платного контенту (майстер-класи, тренінги, лекції). Такі трансляції проводять на спеціальних стрімінгових платформах.