Skip links

Відкриті, закриті та платні онлайн трансляції

Останнім часом соц.мережі пропонують все більше можливостей поширення відео контенту. І прямі трансляції – один із трендів 2018 року. Піонер у цій галузі – YouTube. Цей сервіс не перший рік дає можливість вести мовлення в прямому ефірі. Три роки тому до YouTube підтягнувся Facebook, а тепер і в Instagram з’явилася можливість створювати та зберігати довгі live відео. Який варіант організації онлайн трансляції найкраще підійде для вашого заходу, ви дізнаєтеся, прочитавши нашу статтю.

Трансляції з відкритим доступом

У цьому випадку трансляцію зазвичай проводять у соц.мережах і діляться посиланням відкрито. Найкраще такі трансляції підходять для маркетингових акцій, міських святкових заходів та інших подій, мета яких не отримання прямого прибутку, а максимальне охоплення аудиторії. Найкращі майданчики для таких трансляцій – спільноти компанії у соцмережах – Facebook. Можна, до речі, провести трансляцію одночасно на обидва ці майданчики одночасно.

Трансляції з доступом на запит

Доступ трансляції «на запит» – це коли глядач повинен спочатку зареєструватися на онлайн-захід та залишити свою електронну пошту. На цю пошту перед початком трансляції прийде посилання на перегляд ефіру. Робиться це знову ж таки в маркетингових цілях. Так компанія-організатор отримує список e-mail адрес людей потенційно зацікавлених у їхньому продукті. Найзручніший майданчик для таких трансляцій – Boomstream. Ця платформа дозволяє створювати закриті трансляції з доступом до них або за прямим посиланням, або з наданням доступу окремим користувачам.

Платні трансляції

Ще один вид онлайн-трансляцій, що підходить для розповсюдження платного контенту (майстер-класи, тренінги, лекції). Такі трансляції проводять на спеціальних стрімінгових платформах.