
Чому віртуальні заходи будуть у виграші і після пандемії.
Ще до поворотного 2020 року багато компаній підхопили ідею використовувати прямі трансляції як інструмент для цілого ряду ділових операцій. Про це йдеться у звітах Kaltura State of Video in the Enterprise за 2018 та 2019 роки. Вони також відзначається зростання кількості компаній, які використовують потокове відео для таких речей, як навчання співробітників та трансляція корпоративних онлайн заходів.
Потім настала пандемія. Деякі компанії знайшли порятунок у живих трансляціях. Відео більше не було приємним доповненням до очних контактів, воно стало потребою. Тим не менш, деякі фірми, як і раніше, не хочуть використовувати відеотрансляції, дотримуючись відмовок, які я знову і знову чую в розмовах з власниками бізнесу. «Щоб налагодити їх, потрібно занадто багато часу», — кажуть вони. «Під час зйомок практично не можна допускати помилок», — ще один їхній аргумент. І найбільш актуальною є проблема для будь-якої компанії, яка ставить прибуток головною метою: «важко довести рентабельність інвестицій у відеотрансляції».
Переваги прямих трансляцій для зовнішніх комунікацій є очевидними. Ми особисто переконалися на прикладі своєї компанії у тому, яку користь можуть принести відеотрансляції під час пандемії та після неї. Як постачальники рішень для відеовиробництва, ми негайно наростили потужності у цій сфері, щоб підтримувати комунікацію з нашими клієнтами та бізнес-партнерами в умовах, коли особисті зустрічі неможливі. І навіть ми були здивовані, яким ефективним інструментом виявилися прямі трансляції для збільшення числа передплатників у мережі, створення справжньої залученості, та, найважливіше, побудови міцніших зв’язків із клієнтами.
Навіть після пандемії прямі трансляції залишаться основою нашого маркетингу та торгівельної діяльності. Підозрюю, що те саме стосується великої кількості компаній, які спочатку звернулися до відеотрансляцій, щоб залишитися на плаву. Якщо ви ще не визначилися з концепцією власного бізнесу, вважайте мій приклад ще одним знаком, що варто придивитися до прямих трансляцій і ретельно подумати, яке місце вони займають зараз і яке займуть після пандемії у світі.
Швидке зростання онлайн
Коли на початку 2020 року ми опинилися на вимушеній самоізоляції, людям, робота яких залежить від особистих контактів, не залишилося нічого іншого, як перейти на онлайн-формати. Педагоги, фітнес-тренери, працівники індустрії розваг та багато інших звернулися до рішень для відеоконференцзв’язку та потокового мовлення, щоб зберегти свій бізнес. Більшості з них довелося шукати необхідне обладнання та вчитися користуватися ним. Без сумніву, багато хто хотів би ознайомитися з подібними рішеннями раніше.
Адаптуватися довелося навіть компаніям, які здебільшого ведуть бізнес в інтернеті та по телефону. Фірми, начебто нашої, залежать від галузевих виставок та конференцій: заходи дозволяють налагоджувати контакти, навчати партнерів та просувати нові продукти. Все мало перейти в онлайн-формат.
Приймаючи кермо онлайн-правління
Організатори заходів поспішили заповнити порожнечу, що утворилася, всілякими онлайн-заходами. Ми усвідомили, що вони пропонують обмежені можливості з погляду ефірного часу та просування у прямому ефірі. Ми також врахували, що люди втомлюються від онлайн-заходів: їм доводилося дивитися кілька дискусійних панелей та презентації різних постачальників. Для нас рішення полягало у тому, щоб самим стати організаторами.