Skip links

Трансляція заходів

Платна чи безкоштовна трансляція заходів онлайн: що вибрати та як провести?

Тенденції у сфері онлайн-заходів такі, що люди готові платити гроші за нові знання та корисний досвід. У той же час, щоб отримати дійсно гарний прибуток від продажу квитків, ваш бренд має бути відомий у широких колах або запропонувати унікальний контент. Тому у вас є два варіанти заробити: трансляція заходів із попереднім продажем квитків або безкоштовні для глядачів онлайн-трансляції із залученням спонсорів.

Онлайн-трансляція заходів із продажем квитків має сенс, якщо ви пропонуєте унікальні чи вузькоспеціалізовані знання. Інша причина для платної трансляції – відомий спікер, на звичайний семінар якого потрапити не так просто. В обох випадках ваша аудиторія буде зацікавлена ​​у купівлі квитків.

Для організації платної трансляції заздалегідь повідомте підряднику, що захід буде закритим, а реєстрація та вхід на нього пройдуть у два етапи: спочатку учасники заповнять реєстраційну форму та отримають лист із зазначенням способів та строків оплати, і лише після надходження коштів на ваш рахунок (цим процесом ви керуєте самі) глядачі отримають посилання на трансляцію.

Платна трансляція має ще один плюс — ви можете продавати записи після закінчення заходів, отримуючи додатковий дохід.

Якщо ж ви хочете залучити якомога більшу аудиторію та популяризувати свою компанію, проведіть безкоштовну онлайн-трансляцію заходу. Заробити в такому випадку можна, запропонувавши вашим партнерам або великим компаніям із тією ж цільовою аудиторією, що у вас, спонсорський пакет партнера трансляції заходів. Завдяки онлайн-трансляціям кількість учасників заходу зазвичай зростає в рази, а іноді в десятки або навіть сотні разів, тому великі компанії зацікавлені у подібній рекламі (особливо в інтерактивній рекламі, коли можна одразу перейти на сайт чи інтернет-магазин спонсора). Хороший плеєр трансляції пропонує безліч рекламних можливостей, дізнатися які ви можете у компанії-підрядника. Безкоштовна трансляція заходів дозволить вам зберегти лояльну аудиторію онлайн-глядачів, підвищити впізнаваність та згадуваність вашої компанії чи вашого продукту та заробити на рекламі ваших спонсорів під час заходу.