Skip links

Що таке онлайн трансляція?

Відеотрансляція події у прямому ефірі підвищує привабливість бренду, товару, послуги. Трансляція не виглядає нав’язливою відеорекламою. Здається, що те, що йде живцем, якось свіже чи що. Коли знайомий фільм йде по телеку, навіть за наявності DVD у вас на полиці, часто залипаєш, незважаючи на обридлі рекламні блоки.

Для чого потрібні онлайн-трансляції відео та звуку?

Для розширення аудиторії та монетизації вашого контенту у сферах освіти, мистецтва, спорту, розваг. Складно назвати сьогодні сферу, в якій не використовувалися б можливості прямого контакту з глядачем, який поступово стає покупцем. Продаж квитків на онлайн-трансляції концерту чи майстер-класу вже мало кого здивуєш.

Для реклами та просування, тобто. відеомаркетингу — привернення максимальної уваги до своєї персони, товару, послуги, бренду. Іншими словами, для заробітку грошей та слави. Щоправда, весілля, бенкети, похорон, народження та реп-батли ніхто не скасовував, і в сучасному світі багато невинних заходів, здавалося б далеких від публічного життя та монетизації, транслюються в мережу з відомою часткою вірусної вигоди.

Навіщо вам потрібен відеоконтент?

В даний час відеоконтент використовується не тільки як інструмент продажу та просування товарів та послуг, він сам став затребуваним товаром та успішно магнетизується в мережі. Наприклад, онлайн-курси, лекції або стендап-шоу.

У більшості випадків люди віддадуть перевагу перегляду відео читання запису в блозі. Дивитися легко, читати ліньки.

Компанії, що використовують відео в маркетингу, збільшують дохід у півтора рази швидше. Відеоматеріал допоможе надійніше та простіше просунути найскладнішу та маловідому послугу чи технологічний товар. Можна годинами розповідати про красу нової комп’ютерної гри або показати анонс із 15-ти секунд.

У сфері малого та середнього бізнесу 80% професійних маркетологів та власників компаній упевнені, що відеомаркетинг має високу результативність.

У корпоративному сегменті вважають, що відео позитивно впливає на рентабельність вкладень у маркетинг та гарно виглядає у звітах.

При прийнятті рішення про купівлю чогось у чотирьох випадках із п’яти враховується наявність відеоматеріалу.

У компаній, що використовують відео в маркетингу, вище CTR і вище рівень конверсії веб-сайту. Цікаві слова? Читай довідку.

Чому проведення онлайн-трансляції заходу краще, ніж розміщення його в записі

Користувачі соціальних мереж у середньому витрачають у 3 рази більше часу на перегляд трансляції події, що відбувається зараз, ніж на відео тієї самої події у записі. Тут, звичайно, варто звернути увагу не на кількість відео, що дивляться, а на середній час, проведене стражденним біля екрана монітора. Дивитись футбол, коли всім уже відомий рахунок, уже не те. Правда?

Ще один важливий плюс — фідбек та інтерактив. Користувачі з великим бажанням та інтересом коментують трансляції. Найчастіше, ніж звичайні відео. Можливість висловитися та обговорити побачене з іншими глядачами ефіру тут і зараз приваблює. Глядач перетворюється на учасника, навіть може гостро висловитися з приводу одягу чи розміру погруддя ведучої. Щоправда, на цей випадок іноді доводиться залучати онлайн-модератора.

Уявіть собі розіграш новорічної корпоративної лотереї великої організації з філіями по всій країні. Серед працівників компанії розігруються дорогі призи: телевізори, айфони, комп’ютери та головний приз – автомобіль. Проводиться розіграш, результати викладаються на сайті, монтується коротке відео про перебіг розіграшу. Як ви вважаєте, чи буде цікава ця подія в записі? Яким буде рівень довіри до результатів лотереї? Якщо ж провести його онлайн, з включенням телефонних дзвінків або відео-чату зі щасливими переможцями, взяти участь у ній, бути в очікуванні можливого виграшу, наприклад, використовуючи як ID телефонний номер співробітника. Спортлото відпочиває. Повірте.

Або йде трансляція шкільного спектаклю за участю вашої дитини, і ваша мати дивиться виступ онука, перебуваючи в іншому місті. Або родичі та друзі спостерігають, як мобільна знімальна група йде по п’ятах за нареченими і перебуваючи в різних частинах світу, віддалено беруть участь в урочистості та обмінюються онлайн коментарями та жартами. Коротше кажучи, можна організувати телемост не тільки для зустрічі великої вісімки, але також для спілкування з аудиторією будь-якого розміру, сидячи вдома — від друзів з шахів до проповідей стадіонів на будь-яку тему.

Тому, якщо вам важливі події, що відбуваються тут і зараз, коли важлива саме ця мить вашого життя, коли є необхідність живого спілкування, а люди знаходяться на різних кінцях планети, без прямого ефіру вам не обійтися.