
Що таке онлайн трансляція?
Для чого потрібні онлайн-трансляції відео та звуку?
Для розширення аудиторії та монетизації вашого контенту у сферах освіти, мистецтва, спорту, розваг. Складно назвати сьогодні сферу, в якій не використовувалися б можливості прямого контакту з глядачем, який поступово стає покупцем. Продаж квитків на онлайн-трансляції концерту чи майстер-класу вже мало кого здивуєш.
Для реклами та просування, тобто. відеомаркетингу – привернення максимальної уваги до своєї персони, товару, послуги, бренду. Іншими словами, для заробітку грошей та слави. Щоправда, весілля, бенкети, похорон, народження та реп-батли ніхто не скасовував, і в сучасному світі багато невинних заходів, здавалося б далеких від публічного життя та монетизації, транслюються в мережу з відомою часткою вірусної вигоди.
Навіщо вам потрібен відеоконтент?
В даний час відеоконтент використовується не тільки як інструмент продажу та просування товарів та послуг, він сам став затребуваним товаром та успішно магнетизується в мережі. Наприклад, онлайн-курси, лекції або стендап-шоу.
У більшості випадків люди віддадуть перевагу перегляду відео читання запису в блозі. Дивитися легко, читати ліньки.
Компанії, що використовують відео в маркетингу, збільшують дохід у півтора рази швидше. Відеоматеріал допоможе надійніше та простіше просунути найскладнішу та маловідому послугу чи технологічний товар. Можна годинами розповідати про красу нової комп’ютерної гри або показати анонс із 15-ти секунд.
У сфері малого та середнього бізнесу 80% професійних маркетологів та власників компаній упевнені, що відеомаркетинг має високу результативність.
У корпоративному сегменті вважають, що відео позитивно впливає на рентабельність вкладень у маркетинг та гарно виглядає у звітах.
При прийнятті рішення про купівлю чогось у чотирьох випадках із п’яти враховується наявність відеоматеріалу.
У компаній, що використовують відео в маркетингу, вище CTR і вище рівень конверсії веб-сайту. Цікаві слова? Читай довідку.
Чому проведення онлайн-трансляції заходу краще, ніж розміщення його в записі
Користувачі соціальних мереж у середньому витрачають у 3 рази більше часу на перегляд трансляції події, що відбувається зараз, ніж на відео тієї самої події у записі. Тут, звичайно, варто звернути увагу не на кількість відео, що дивляться, а на середній час, проведене стражденним біля екрана монітора. Дивитись футбол, коли всім уже відомий рахунок, уже не те. Правда?
Ще один важливий плюс – фідбек та інтерактив. Користувачі з великим бажанням та інтересом коментують трансляції. Найчастіше, ніж звичайні відео. Можливість висловитися та обговорити побачене з іншими глядачами ефіру тут і зараз приваблює. Глядач перетворюється на учасника, навіть може гостро висловитися з приводу одягу чи розміру погруддя ведучої. Щоправда, на цей випадок іноді доводиться залучати онлайн-модератора.
Уявіть собі розіграш новорічної корпоративної лотереї великої організації з філіями по всій країні. Серед працівників компанії розігруються дорогі призи: телевізори, айфони, комп’ютери та головний приз – автомобіль. Проводиться розіграш, результати викладаються на сайті, монтується коротке відео про перебіг розіграшу. Як ви вважаєте, чи буде цікава ця подія в записі? Яким буде рівень довіри до результатів лотереї? Якщо ж провести його онлайн, з включенням телефонних дзвінків або відео-чату зі щасливими переможцями, взяти участь у ній, бути в очікуванні можливого виграшу, наприклад, використовуючи як ID телефонний номер співробітника. Спортлото відпочиває. Повірте.
Або йде трансляція шкільного спектаклю за участю вашої дитини, і ваша мати дивиться виступ онука, перебуваючи в іншому місті. Або родичі та друзі спостерігають, як мобільна знімальна група йде по п’ятах за нареченими і перебуваючи в різних частинах світу, віддалено беруть участь в урочистості та обмінюються онлайн коментарями та жартами. Коротше кажучи, можна організувати телемост не тільки для зустрічі великої вісімки, але також для спілкування з аудиторією будь-якого розміру, сидячи вдома – від друзів з шахів до проповідей стадіонів на будь-яку тему.
Тому, якщо вам важливі події, що відбуваються тут і зараз, коли важлива саме ця мить вашого життя, коли є необхідність живого спілкування, а люди знаходяться на різних кінцях планети, без прямого ефіру вам не обійтися.