Skip links

Прямі трансляції. Переваги для брендів

З розвитком методів просування суттєво змінився підхід до користувачів. Було пройдено шлях від днів, коли інтерес викликали лише текстові повідомлення, до епохи YouTube, коли стали популярні спочатку відеоролики, а потім і прямі трансляції.

Завдання прямих трансляцій

Проведення прямих трансляцій в інтернеті для компаній є винятковою можливістю зближення зі своєю аудиторією для вирішення кількох завдань:

  • надайте своєму бренду індивідуальність, оскільки клієнтам важливо ідентифікувати його з певними особами та особами;
  • відповідайте на всі питання в режимі реального часу без обхідних шляхів. Це, у свою чергу, змусить аудиторію більше довіряти вашій компанії:
  • прислухайтеся до пропозицій та різних думок, щоб використати цей цінний зворотний зв’язок при створенні контенту та при необхідності переробити свій план;
  • збільште конверсії, що є одним із найцікавіших аспектів цієї техніки. Справді, живий захід може залучити більше потенційних лідів, які за умови правильного підходу стануть вашими надійними клієнтами.

Плавне інтегрування у маркетингову стратегію

  • Інтерв’ю з інфлюєнсерами. Впливові особи у соціальних мережах привернуть увагу аудиторії, яка хоче почути, що вони скажуть. 15, 20, 30 або 60-хвилинне інтерв’ю з авторитетною людиною, пов’язаною з вашою нішою, охопить аудиторію всіх типів і стане чудовим рекламним засобом для бренду.

Плануйте цей захід правильно, керуючись такими порадами:

  • Розробте список питань, який стане вам сценарієм для проведення заходу.
  • Переконайтеся, що ви добре знаєте роботу агента впливу, щоб уникнути сюрпризів у прямому ефірі. Аудиторія відразу помітить, якщо ви затримаєтесь з наданням важливої ​​інформації.
  • Обговоріть з впливовою особою до початку ефіру, щоб прийти до спільної думки з деяких аспектів, таких як використання гумору, завдання певних питань, які можуть бути незручними, а також загальний тон інтерв’ю.
  • Уточніть у сценарії, скільки триватиме захід, та повідомте про це аудиторію, щоб вони встигли поставити свої запитання.
  • Приділіть увагу онлайн-урокам та тому, як вони можуть підвищити ефективність плану цифрового маркетингу.

Прямі трансляції для компаній

Нижче кілька прикладів стримувань, які роблять великі компанії. У першому прикладі найбільша колекторська агенція в країні розповідає про особливості своєї роботи та відповідає на запитання аудиторії, яка зіткнулася з боргами.

У другому, серія стриму про інвестиції у форматі інтерв’ю з представниками компаній.

Ще один дуже привабливий спосіб використання переваг Live Streaming – створення навчальних уроків для аудиторії. Це унікальний спосіб отримання повного вирішення всіх сумнівів, пов’язаних із використанням продуктів та послуг. Тому дотримуйтесь цих порад:

  • Перелічіть всі елементи, які будуть частиною вашої передачі, включаючи обладнання, зразки продукції та будь-які інші технічні ресурси, які вам знадобляться.
  • Переконайтеся, що людина, яка проводить навчання, є справжнім експертом. Аудиторія довірятиме вашому бренду, слухаючи того, хто демонструє повне володіння предметом.
  • Мова має бути простою. Крім того, приклади повинні бути зрозумілими для всіх типів аудиторії, оскільки деякі з ваших слухачів можуть бути не знайомі з технологією, що лежить в основі будь-якого продукту чи послуги.
  • Скористайтеся цим типом контенту, щоб включити його до свого корпоративного блогу, з розшифровкою прямої трансляції. Таким чином, ви багаторазово збільшите охоплення своєї кампанії та сприятимете кращому позиціонуванню вашої компанії в Інтернеті.

І додатково можу порекомендувати використовувати метод просування компанії у форматі подкастів, він більш бюджетний і підійде практично всім компаніям, хто хоче розповісти про свою роботу.