
Причини чому віртуальні заходи залишаться з нами
Минулого року ті, хто опікується прямими трансляціями, перемістилися з фізичних майданчиків до віртуальних. Зараз усі вже звикли до віртуальних конференцій, концертів та виставок. Тим не менш, багато хто з нас хоче повернутися до «живих» форматів. На щастя, вакцинація по всьому світу йде повним ходом, і незабаром розпочнеться поступове повернення до заходів в офлайн-режимі. Але якими вони будуть у перехідний період?
Два слова: гібридні заходи
Під час цього перехідного періоду успіх буде за гібридними заходами. Для збереження відвідуваності організатори, швидше за все, пропонуватимуть обмежену кількість квитків, щоб заходи можна було побачити наживо, а разом із цим і можливість переглянути їх в онлайн-режимі. Зрозуміло, що багато учасників віддадуть перевагу онлайн-режиму очному відвідуванню через побоювання, пов’язані зі здоров’ям. Але зрештою баланс зміститься у бік заходів у «живому» форматі.
У зв’язку з цим виникають такі питання:
- Чи будуть фізичні заходи повністю замінені своїми віртуальними аналогами?
- Гібридні заходи — це тимчасове явище, яке з’явилося вимушено?
Правда в тому, що віртуальні заходи мають майбутнє і після епохи пандемії. Можливість відвідати подію як віртуально, і очно, має досить преимуществ.1. Скорочення витрат
З одного боку, що менше відвідувачів прийде на захід, то більше організатори заощадять на підготовці до нього. Звичайно, організаторам доведеться інвестувати у рішення для підготовки онлайн-формату, але ці витрати рідко сягають витрат на оренду та оплату майданчика. З іншого боку, учасники заходів зможуть заощадити час на дорогу та гроші на проживання (2020 показав, що це можливо!). Варто також відзначити, що менша кількість авіаперельотів позитивно впливає на навколишнє середовище.
2. Збільшення відвідуваності, підвищення інклюзивності
Відвідування онлайн-заходу не обмежене місткістю місця проведення або його фізичним розташуванням. Організатори можуть зв’язатися з будь-ким у світі і збільшити кількість відвідувачів за рахунок віртуальних учасників. Ті, хто відвідає заходи в онлайн-режимі, можливо захочуть побачити його наживо. Крім того, віртуальний формат робить вашу подію помітнішою, оскільки учасники розкажуть про неї в соцмережах, що розширить вашу аудиторію і надасть івенту більше видимості.
3. Підвищення авторитетності завдяки міжнародним спікерам
До віртуальних заходів можуть підключитись не лише учасники, а й спікери з будь-якої точки світу. За допомогою таких сучасних протоколів потокової передачі, як SRT, ви можете підключити експертів за умов високоякісного та стабільного потоку.
4. Отримання нового потоку доходів
Організатори заходів можуть пропонувати пакети послуг для віртуального відвідування за різною вартістю, залежно від змісту. Вони можуть включати можливість участі в нетворкінгу, отримання доступу до презентацій і привілеїв, доступним тільки для учасників.
Віртуальний компонент може бути потенційно цікавий і тим, хто віддає перевагу очному формату. Онлайн-формат дозволить їм дивитися презентації з кафе або номера готелю, щоб уникнути натовпу або особисто відвідати лише кілька заходів.
5. Збір якісніших даних Цифрова область віртуальних заходів добре підходить для збору інформації про поведінку відвідувачів та їх залучення. Існує безліч інструментів, здатних впоратися з різними завданнями: від отримання контактної інформації до збору даних про реєстрацію на захід. Організатори можуть отримати детальну інформацію про те, на яких презентаціях та як довго були присутні їхні віртуальні гості, що конкретно робили. Ці цінні дані найважче збирати на фізичних заходах.