Skip links

Організувати телеміст з філією

Проведення телемосту дозволяє економити не тільки час і сили на організацію подібних зустрічей, а й неабиякі суми: організувати телеміст, навіть із залученням професійної компанії-підрядника, коштує дешевше, ніж оплачувати перельоти та розміщення в готелях топ-менеджерів компанії.

Як керівнику знайти час на спілкування з регіональними працівниками? Організувати телеміст!

Спілкування першої особи компанії зі співробітниками, особливо у великій розгалуженій компанії з регіональними представництвами, необхідне підтримки мотивації співробітників. У такому форматі можуть відбуватися щорічні або щоквартальні звіти керівництва, офіційні заходи з нагоди дня народження компанії або заяви під час кризових ситуацій. При цьому завжди потрібно враховувати, що розклад керівників зазвичай майже завжди заповнений, і витрачати час на поїздки до кожної філії керівник не може собі дозволити. Як бути в такій ситуації? Звісно, ​​організувати телеміст!

Такий формат спілкування дозволяє топ-менеджерам компанії одночасно перебувати одразу у всіх підрозділах компанії. Крім того, телеміст, на відміну від звичайної онлайн-трансляції, – двосторонній зв’язок. А значить, співробітники зможуть не тільки дізнатися про новини компанії та подальші плани, а й поставити власні питання та отримати на них відповіді з перших вуст. Погодьтеся, звучить привабливо.

Організувати телеміст подібним чином можна не лише з генеральним директором компанії, а й із керівниками різних підрозділів. Наприклад, директор з маркетингу може поділитися планами щодо розробки нової продукції або про запуск нової послуги; фінансовий директор може мотивувати співробітників хорошу роботу розповіддю про зростання прибутку за останній квартал; у кризовій ситуації директор з персоналу допоможе заспокоїти людей та роз’яснити нові правила роботи.

Яке б завдання не стояло перед керівництвом компанії, організувавши телеміст з філіями та підрозділами компанії з різних міст, ви об’єднаєте співробітників, які раніше ніколи не зустрічалися.

Якщо ви ще сумніваєтеся, наскільки подібний формат спілкування зі співробітниками підійде вашій компанії, почніть з малого. Організуйте перший телеміст тільки з однією філією, а іншим дайте доступ до перегляду онлайн-трансляції. Так ви зможете оцінити, наскільки співробітники сприйнятливі до онлайн-спілкування, а також «обкатаєте» схему організації та проведення трансляції телемосту з мінімальною кількістю обладнання (щоб під час проведення телемосту з усіма філіями одночасно знати, на які моменти звернути окрему увагу).