Skip links

Організація трансляції заходу

4 причини організувати трансляцію вашого заходу

Сьогоднішні реалії такі, що поступово межі між онлайн та офлайн заходами стираються. За допомогою сучасних технологій глядачі можуть дивитися сотні заходів у будь-якому зручному для них місці в режимі реального часу!

Якщо ви ще сумніваєтеся, чи варто вам організувати трансляцію свого заходу, ось вам чотири вагомі причини:

1. Однією з основних статей видатків при організації онлайн-трансляції заходів є оренда приміщення. Знайти місце, яке відповідає технічним вимогам, а також побажанням аудиторії, яке, до того ж, вміщатиме кілька сотень осіб і не вийде за межі часом обмеженого бюджету, — завдання непросте. Скоротити витрати можна, запросивши безпосередньо на заходи лише частину вашої цільової аудиторії, надавши всім охочим доступ до онлайн-трансляції на вашому сайті.

До речі, часто виходить так, що розмір онлайн-аудиторії у рази чи навіть у десятки разів перевищує кількість очних учасників.

2. Якщо ж аудиторія вашого заходу розосереджена різними містами, велика ймовірність, що не всі бажаючі зможуть приїхати. Так часто буває при організації різних конференцій: відомих спікерів хочуть послухати у різних містах. Як же об’єднати очних учасників заходу та тих, хто не має змоги приїхати? Звісно, ​​організувати трансляцію заходу в інтернеті!

А щоб під час заходу віртуальна аудиторія не нудьгувала, підключіть додаткові функції програвача трансляції: чат, інтеграцію з популярними соц. мережами, опитування, конкурси та вікторини.

3. Збільшивши аудиторію свого заходу, ви зможете запропонувати партнерам та спонсорам нові рекламні можливості: розмістити їхній логотип або рекламний банер у самому плеєрі трансляції, або дати рекламу на сторінці, де плеєр розміщений, або показати рекламні ролики у перервах тощо. Таким чином, вирішивши організувати трансляцію вашого заходу, ви отримаєте додатковий дохід.

4. Записи онлайн-трансляцій також можуть стати для вас джерелом доходу. Обробивши їх відповідно до ваших цілей, ви зможете, наприклад, продавати записи виступів окремих спікерів або запис всього заходу в цілому, робити рекламні ролики для наступних заходів, створити відеозвіт про минулу подію для керівництва та партнерів-організаторів тощо.