Skip links

Для чого потрібні онлайн-трансляції

Сьогодні все більшою популярністю користуються онлайн-трансляції, інакше їх називають потокові відео, Streaming Video (стрім) або лайфстрімінг. Ця нова тенденція популярна для бізнес-аудиторії та людей “fear of missing out” (скорочено FoMO), які хочуть бути завжди першими, бути в курсі важливих подій, що відбуваються прямо зараз. У наш час навіть неможливо собі уявити, що, перебуваючи в будь-якій точці світу, ми зможемо пропустити цікавий чи важливий захід. Маючи під рукою ноутбук чи смартфон, можна самому побувати скрізь, побачити та почути будь-що онлайн, у реальному часі.

Streaming Video, онлайн-трансляції, допомагають нам:

  • бути в курсі останніх новин прямо з місця подій;
  • підвищити кваліфікацію у роботі, навчанні;
  • присутня на майстер-класах, лекціях, семінарах;
  • можливість дивитися концерти, спортивні змагання, розважальні шоу тощо

Стрімінг відео

Важко уявити себе відірваним від інформаційного поля? Хочеш спілкуватися в онлайн-чаті? Дивись стриму.

Онлайн-стрімінг це трансляція живого відео, і останні кілька років дивитися стриму стало дуже модно.

Навіщо використовують стрімінг? За допомогою стриму блогери можуть вести огляд відео-ігор, показувати своїм глядачам навколишню обстановку, рекламувати бренди, подорожувати по всьому світу. Глядач є і може коментувати те, що відбувається, спілкуватися з іншими учасниками прямого ефіру.

Сьогодні платформи для передачі прямих ефірів мають багато соціальних мереж: Facebook Live, Instagram Live, YouTube, Twitch, Live.ly та ін.

Світові бренди вже освоїли ці платформи для прямих трансляцій, чим залучили мільйони нових споживачів до своїх компаній. Де, як не в прямому ефірі, можна побачити голову відомого бренду та особисто поставити йому запитання.

Хочете бачити місце події в момент того, що відбувається?

Новинки давно використовують потокові відео-трансляції, коли кореспондент передає інформацію по ТБ з місця події. Раніше телевізійники були монополістами у цій ніші. Тепер прямі трансляції стали доступними будь-якому каналу, сайту, блогеру. Можна жити у місті чи селі та стати учасником мітингу, семінару, прес-конференції, що відбуваються у будь-якій точці світу. Побачити на власні очі фінальну гру улюбленої команди, концерт світової зірки. Стати свідком виверження вулкана чи запуску космічної ракети.

Коли подія транслюється в реальному часі, тут уже нічого не виріжеш і не змонтуєш, тому охочих бачити пряму онлайн-трансляцію, а не відео в записі стає все більше.

Як онлайн-трансляції допомагають підвищити кваліфікацію

Нещодавно ми їздили у відрядження, щоб навчити чи навчитися чогось нового. Зараз все частіше почали використовувати відео-трансляції висококваліфікованих фахівців для демонстрації новаторських методів роботи. Ця сучасна тенденція застосовується в різних сферах діяльності, таких як медицина, будівництво, нафто- і газодобувна промисловість, юриспруденція та судове провадження та ін.

Навчання так само стало можливим дистанційно. А з появою онлайн-трансляцій можна бути присутніми на лекціях професорів зі світовим ім’ям, які проводяться для широкої аудиторії слухачів, і навіть ставити запитання та отримувати відповіді, сидячи вдома перед екраном комп’ютера або пересуваючись на транспорті зі смартфоном у руках.

Онлайн майстер-клас, жива реклама, лайфстрімінг

Майже кожна відома особистість, зірка має свій блог, свою аудиторію в інтернеті. Ніхто з фанатів не пропустить цікавого заходу улюбленого кумира, на якому можна бути онлайн.

Потокове відео дає можливість “наживо” побачити, а це означає бути присутнім, на навчальних майстер-класах відомого шеф-кухаря, стиліста чи художника та спілкуватися з ними у реальному часі.

Маркетологи помітили, що просування товарів та брендів через прямі трансляції, ефективно збільшує продажі. Останні кілька років, великі компанії та малий бізнес в Америці та Західній Європі, все частіше інвестують у живу рекламу. Це стало цікавіше для споживачів, аніж заїжджені рекламні ролики.

Потокові відео, стрими хочуть дивитися мільйонні аудиторії. Людям стало ліньки читати інформацію в блогах, соціальних мережах, якщо можна підключитися до онлайн-трансляції і побачити все на власні очі.

Настав час почати це використовувати у своєму бізнесі, щоб не відстати від конкурентів. Можливо, у своїй ніші ви будете лідером.