Skip links

Зйомка спортивного заходу

Важко уявити проведення спортивного заходу без відеозйомки. Адже саме відео дозволить «зловити» всі найцікавіші та ключові моменти.

Особливості зйомки спортивного репортажу

Багатокамерна зйомка. Для зйомки великого спортивного заходу завжди використовується кілька камер. І кожен відеооператор має своє завдання. Усією роботою керує режисер. Репортаж про спортивну подію можна зняти і поодинці. Але в цьому випадку існує ризик упустити ключові моменти.

Правила гри. Тому, хто не розуміє правил гри, буде важко зробити цікавий репортаж. Щоб бути готовим зняти гарну передачу або гол, оператор повинен пам’ятати 2-3 варіанти розвитку подій. Потрібно відчувати гру, щоб миттєво реагувати, без цього нічого не вийде.

Яскраві емоції. Спортивний репортаж виглядає з великим інтересом, коли він включає великі плани гравців та вболівальників: нестримна радість від забитого гола, розчарування від промаху, порвана в пориві щастя майка та ін. .

Максимум деталей. Важливо не пропускати важливих моментів, що відбуваються на спортивному майданчику. Але також необхідно включати перебивки: емоції тренерів, ревіння вболівальників, незворушність суддів та ін.

Особливості монтажу спортивного відео

Цільова аудиторія. При монтажі важливо враховувати, для кого створюється відео. Наприклад, короткий та динамічний ролик більше сподобається глядачам. Але спортсменам важливіше за допомогою відео простежити ланцюжок результативної атаки. Тоді як уболівальникам такий варіант видався б нудним.

Паритет. У процесі зйомки важливо зберігати рівність та неупередженість. Підсумковий репортаж про спортивний матч може включити не всі голи, але не можна спотворювати картину. Якщо матч закінчився нічиєю, потрібно показати однакову кількість забитих у кожну браму голів. Якщо є невелика перевага, команда-переможець на відео також має забити хоча б на один гол більше.

Хронологія Монтуючи відео спортивного заходу, важливо пам’ятати, що не можна порушувати хронологію подій та вводити глядача в оману. Ключові події мають бути показані у реальній послідовності. Наприклад, не можна показати другий гол, а після нього перший.