Skip links

Переваги проведення заходів онлайн

За даними компанії IAB, 44% глядачів відзначили, що стали менше дивитись телевізор через перегляд онлайн-трансляцій в інтернеті. Цим активно користуються компанії, розробляючи цікавий та корисний контент онлайн. Розбираємо, чим ще прямі ефіри подобаються власникам бізнесу:

Переваги заходів онлайн

Доступність. Щоб переглянути трансляцію, людям потрібно зробити мінімум рухів — просто зайти на сайт стрімінгу та запустити перегляд. Завдяки простоті прямі ефіри можуть зібрати велику кількість глядачів з усього світу.

Витрати організації онлайн трансляції — для проведення заходу у форматі онлайн потрібно кілька камер, мікрофони та мікшери. Організувати пряме включення завжди дешевше, ніж захід наживо. Наприклад, не потрібно знімати більше приміщення та наймати помічників.

Комунікація із аудиторією. Прямі трансляції — гарний спосіб налагодити контакт із клієнтами та партнерами, отримати нових лідів та підвищити експертність та впізнаваність бренду.

Недоліки проведення заходів онлайн

Онлайн-трансляції мають лише один, але суттєвий недолік – складність організації.

Щоб утримати глядачів та підігріти їх інтерес, потрібно організувати прямий ефір так, щоб усі люди відчули себе учасниками події. Для цього важливо показати масштаб, залишити яскраві враження. Це важко зробити без підготовки. Тим більше, кожна подія потребує індивідуального підходу та різного обладнання. Тому проведення заходу онлайн краще довірити досвідченій професійній команді.

Пошук хорошого підрядника — найскладніша і трудомістка частина організації прямої трансляції. На ринку безліч компаній, які пропонують свої послуги, і далеко не всі зможуть підготувати прямий ефір належним чином без збоїв і помилок.

Як знайти професіоналом для організації прямого ефіру? При виборі підрядника звертайте увагу на його досвід та проведені заходи, особливо у потрібному форматі. Також можна переглянути відгуки клієнтів та рейтинг компанії в інтернеті.

Якому бізнесу будуть корисні онлайн-трансляції?

Якщо ви думаєте, що заходи у форматі live потрібні тільки порталам новин та онлайн-школам, ви помиляєтеся. Онлайн-трансляції як маркетинговий інструмент будуть корисні практично в будь-якому бізнесі, чи то юридична фірма, чи нафтовидобувне підприємство, чи салон краси.

Наприклад, багато юридичних компаній швидко реагують на зміни в законах і проводить вебінари про нововведення. Це допомагає залучати нових клієнтів та підвищує статус компанії.

Салони краси та інші організації у б’юті-сфері можуть влаштовувати майстер-класи та конференції онлайн. На них співробітники можуть обмінятися досвідом та дізнатися про щось нове.

Проводять заходи онлайн та держустанови, наприклад, клініки та медичні ВНЗ. Завдяки прямим включенням із операційних молоді медики можуть побачити, як працюють відомі лікарі.

Онлайн-трансляції – чудова можливість для будь-якої компанії поділитися експертним контентом, привернути увагу та підвищити активність потенційних клієнтів. За мінімальних витрат заходу онлайн повністю окупають себе і приносять компаніям реальні гроші. Якщо ви плануєте івент, спробуйте організувати його в онлайн чи гібридному форматі, а потім оцініть результат. Ставимо на те, що потім усі ваші заходи обов’язково проходитимуть в онлайн-форматі.