Skip links

Як правильно підготувати контент для онлайн-трансляцій

Якісна презентація – це 50% успіху проведення онлайн конференції чи вебінару. Глядачам подобається гарний опрацьований контент, і подія з гарним візуалом, як правило, запам’ятовується надовго. Які види контенту для заходів існують і які вимоги вони мають відповідати?

Види контенту та рекомендації щодо його підготовки

Перша і найголовніша рекомендація – зверніться до дизайнера за підготовкою контенту. Навіть якщо вам потрібна невелика презентація на 10 слайдів із мінімальною кількістю тексту. Зараз за увагу глядача йде щоденна боротьба — свої заходи, платні та безкоштовні, організовують багато компаній із різних галузей. Тому до контенту висуваються дуже високі вимоги. Якщо він буде оформлений акуратно, але надто просто, з використанням застарілих візуальних елементів є ризик втратити аудиторію. Тому краще залучити штатного дизайнера, а якщо такого фахівця немає найняти підрядника.

Друга рекомендація – почніть готувати контент якомога раніше. Якщо презентацію надає спікер, запитайте її, щоб ознайомитись із вмістом та за необхідності передати його підряднику, який організовує захід. Це потрібно, щоб режисер, відеооператор та інші фахівці ознайомилися з візуалом і могли точно дотримуватися сценарію.

Подальші поради залежить від виду контенту.

Графічний контент

Графічний візуал буває статичним та анімованим. Це можуть бути заставки, титри, різні плашки. Вони використовуються на концертах, шоу, спортивних заходах, преміях, конференціях та форумах. Наприклад, для форумів часто створюють заставки з іменами ведучих, назвами блоків програми.

Пам’ятайте, що текст на будь-яких візуальних матеріалах має легко читатись. А ще його не повинно бути багато — краще зробити більший шрифт, щоб його можна було легко побачити з будь-якого куточка залу і прочитати з будь-якого екрану.

В основному весь візуал транслюють у роздільній здатності Full HD (це стосується всього контенту в цілому). Тому всі матеріали розробляються у розмірі 1920х1080 px.

Щодо формату, для статичних матеріалів підійде JPG або PNG, а для анімованих — MOV.

Відеоролики

Відеоконтент буває наступних видів: рекламні ролики, перебивки, кліпи для відкриття та закриття заходу. Такий формат можна побачити на бізнес-івентах: форумах, конференціях, мітапах. Також рекламні тизери включають на спортивних заходах та шоу, щоб презентувати спонсорів.

Рекламні ролики можуть тривати до 2 хвилин, відео для відкриття та закриття – близько хвилини. Перебивки — це короткі відео, які вставляються між двома кадрами, щоб «розділити» їх за змістом. Наприклад, коли камера показує емоції вболівальників на полі, а потім через перебивку перемикається назад на поле. Тому зазвичай вони тривають 2-3 секунди.

Найкраще для ролика підійде формат MP4 або MOV. Це — універсальні розширення. Якщо відео в іншому форматі, краще його конвертувати, тому що інші файли можуть не відтворюватися.

Презентації

Презентація — формат контенту, що ідеально підходить для навчальних або бізнес-заходів. Вона допомагає спікеру краще донести свою думку, надає додаткову інформацію, ілюструє слова оповідача. При складанні презентації пам’ятайте, що вона має бути логічною та структурованою. На масштабних подіях презентації можуть налічувати десятки слайдів — важливо, щоб глядачі не заплуталися і могли легко відстежити хід розповіді.

Формат презентації гарний наочністю — ви можете використовувати графіки та діаграми, статичні та анімовані ілюстрації. Головне, щоб слайди не були перевантажені інформацією – текст має бути максимально лаконічним. Краще вставити всі пояснення матеріалу в мову спікера.

Тут теж загальні правила для контенту: потрібно вибрати шрифт, який добре читатиметься онлайн з усіх пристроїв або на екрані біля сцени. Також потрібно перевірити якість зображень — якщо на комп’ютері картинки в низькій роздільній здатності можуть виглядати нормально, то на великому екрані буде видно пікселі.

Контент — це важливий аспект, який багато в чому формує позитивне чи негативне враження глядача. Тому на ньому краще не економити ні гроші, ні час і готувати його заздалегідь разом із досвідченими професіоналами.