
Організація телемосту: 5 етапів успішного заходу
Для організації телемосту вам необхідно:
1. Знайти компанію-підрядника. При виборі зверніть увагу, чи має компанія ліцензія на надання послуг телематичного зв’язку, власний парк обладнання та плеєр трансляції. По можливості наперед ознайомтеся з успішними завершеними проектами обраного вами підрядника, почитайте відгуки.
2. Написати сценарій. У сценарії обов’язково треба зафіксувати час підключення кожної точки (особливо якщо у вас масштабний телеміст з кількох міст), а також вказати інші особливості заходу (наприклад, коли потрібно показати рекламний ролик, коли – презентацію тощо). На цьому етапі можна обговорити з підрядником, які графічні матеріали (заглушки ефіру, титри, логотипи, рекламні банери) можуть знадобитися.
3. Провести попереднє тестування. Навіть якщо ви на 100% впевнені у своєму підряднику, організація телемосту вимагає обов’язкового попереднього тестування. Так ви заздалегідь переконаєтеся в надійності підключення кожної точки, звідки йтиме трансляція, перевірте звук та якість передачі сигналу.
4. Запросити аудиторію. Якщо ваш захід носить закритий характер, достатньо зробити розсилку, наприклад, по корпоративній пошті із зазначенням дати та часу початку телемосту та посилання на плеєр трансляції. Якщо захід розрахований на широку публіку, просування телемосту можна проводити, використовуючи різні засоби інтернет-маркетингу та соцмережі.
5. Розмістити програвач трансляції на сайті. Щоб ваші глядачі могли побачити телеміст, вам знадобиться плеєр трансляції. Підрядник повинен надати вам код плеєра за 3-5 робочих днів до початку заходу та, за необхідності, допомогти його ввести на ваш сайт. Тепер для перегляду телемосту вашим глядачам потрібно лише у призначений час підключитися до інтернету та пройти за посиланням!