Skip links

Організація онлайн трансляцій

З 2020 року організація онлайн трансляцій — один із наймодніших і найперспективніших напрямків. Що таке Streaming Video або лайфстрімінг і чому він такий популярний сьогодні? Читайте в цій статті про мету потокових відео, переваги професійної організації online трансляції, її різновиди та багато іншого.

Що це?

Онлайн трансляція — це передача потокового відео в режимі реального часу (прямий ефір) велику кількість глядачів на різних майданчиках. Це ефективний метод залучення нових глядачів, який допомагає розширити цільову аудиторію. Відео можна вбудувати на сайт чи будь-яку популярну платформу (YouTube, Facebook). Глядачі зможуть переглянути ваш ефір без обмежень, з будь-якого місця та пристрою.

Кому підходять онлайн трансляції?

Організаторам наступних заходів:

  • контент-проекти для інфобізнесу;
  • освітні проекти (дистанційне навчання);
  • бізнес-проекти;
  • відеооблогінг;
  • концертні майданчики;
  • корпоративні проекти.

Глядачі: хто дивиться трансляції?

Щоб використовувати професійний стрімінг у своєму проекті, важливо правильно оцінити цільову аудиторію. Ось кілька фактів про глядачів та поведінкові фактори:

  • Сучасна аудиторія віддає перевагу відеопрограмі над текстовими постами. Понад 80% готові переглянути відео, а ще 2% хочуть побачити стриму.
  • Більше 65% постійних користувачів вже знайомі та активно цікавилися лайф-форматом минулого року.
  • 78% глядачів дивляться потокові відео на Facebook регулярно.
  • Користувачі цінують професійні трансляції: для 67% у пріоритеті стоїть якість стриму.

Особливості стрімінгу: що потрібно враховувати

Пряма трансляція дозволяє просувати ваш особистий проект, бізнес-сторінку чи інтернет-спільноту за рахунок унікального контенту. Особливість стрімінгу — багато зворотний зв’язок (створюється ефект присутності). Передплатники, друзі, гості заздалегідь отримають сповіщення про початок ефіру. Оповіщення охоплює широку аудиторію через стрічку новин в режимі реального часу. Під час показу ви зможете відповідати через чат на запитання глядачів, оцінити інтерес ЦА, створивши обговорення. На завершення ефіру запис зберігається на вашому каналі (для перегляду та додаткового аналізу).

Потокові відео найбільш поширені у сфері навчання та блогінгу. Зараз необов’язково їхати у відрядження, щоб підвищити кваліфікацію чи в інший регіон, щоб вислухати лекцію професора зі світовим ім’ям та поставити йому запитання. Все це стає доступним онлайн! Аудиторія цінує можливість отримувати інформацію вдома, дорогою або транспортом через мобільні пристрої.

Для чого потрібні професійні онлайн трансляції

Головна мета – створення привабливого контенту для розширення аудиторії. Організація трансляції професіоналами гарантує надійну передачу соковитої відео картинки, гарного звуку. Повністю виключається казуси зі зв’язком, перебої з інтернетом або збої передачі сигналу на майданчик або канал.

Але навіщо наймати цілу команду? По суті, трансляцію можна запустити самостійно. У цьому нічого складного. Питання лише у тому, наскільки це ефективно? Крім аналізу показників зростання вашої цільової аудиторії потрібно її підраховувати і, звичайно, монетизувати. А якщо поглянути з технічного боку? Без команди та студії на вас чекає:

  • Обмежене охоплення. Без адаптації відео до сайту та різних платформ вас побачать невелика кількість користувачів.
  • Низький функціонал. Складнощі в демонстрації екрану, перемикання між різними камерами. Зниження «бренду» каналу.
  • Ліміт спілкування з глядачем. Неповноцінний зворотний зв’язок через незручності вбудованого чату.
  • Невеликий масштаб. Самостійний формат підходить для простого спілкування, але не є актуальним для великих заходів.

Професійна організація дозволяє провести стриму навіть у «польових умовах» — без проводового інтернету або за поганого зв’язку.

Згідно з дослідженням маркетологів, практично кожна медійна особистість використовує потокові відео для спілкування з аудиторією та навчання з ефектом “живої” присутності в реальному часі. Експерти помітили, що просування товару, бренду, послуги набагато ефективніше за допомогою онлайн-трансляції. Наприклад, в Америці та Західній Європі значно зріс рівень продажів завдяки розвитку споживчого інтересу до “живої” реклами.

Переваги лайфстримінгу

Організація онлайн-трансляції дозволяє відкрити для себе море нових можливостей. Головний плюс – підвищення іміджу, популяризація контенту, розширення цільової аудиторії.