Skip links

Онлайн стріми в соціальних мережах

Прямі трансляції – порівняно новий формат ведення соцмереж, який майже одразу після своєї появи почав користуватися великою популярністю. На такі трансляції у відомих блогерів приходять тисячі глядачів. Якщо кілька років тому трансляції були доступні тільки на спеціалізованих сервісах (наприклад, відеохостингах), пізніше їх почали активно впроваджувати і в соцмережі.

Як проводиться організація онлайн-трансляції, що для цього потрібно і до якого результату такий формат приведе ваш канал?

Особливості онлайн-трансляцій – що слід знати

Перед тим, як почати вести стрим, визначтеся, з якої сторінки це робитимете. У більшості соцмереж це можливо як з особистої сторінки, так і від імені спільноти (або так званої бізнес-сторінки).

Перевірте налаштування та правила, що діють у конкретній соціальній мережі. Чи можна, наприклад, зберігати записи трансляцій після закінчення, через який час запис стає доступним? Як ви хочете, щоб передплатники дізнавалися про стрим та отримували на нього доступ – за посиланням, за повідомленням, якось інакше?

Не всі соцмережі дають змогу вести прямі ефіри і з комп’ютера, і з мобільних пристроїв. Для багатьох підходять лише ПК, є й ті, де це можна робити тільки з телефону. Визначтеся, як вам зручніше.

Використання та зміст прямих ефірів

Кожен блогер сам вибирає, як вважає за краще використовувати трансляцію. Один з найчастіших варіантів – просто відповіді на питання, які найцікавіші для вашої аудиторії. Їхні глядачі пишуть у чат (так що його теж треба налаштувати).

Щоб зрозуміти, як краще використовувати прямий ефір, потрібно врахувати специфіку каналу. Який контент ви постите тут? Якщо це просто пости та відео з життя, то краще буде вибрати вищеописаний формат – звичайні відповіді на цікаві глядачам питання. Якщо ж ви викладаєте переважно навчальний контент, стрим може стати свого роду майстер-класом – покажіть те, що ви вмієте у своїй галузі. Для художника це буде створення картини, для музиканта – виконання своїх чи чужих пісень, тощо.

Особлива тема – ігри. Блогери, чий канал присвячений відеоіграм, на стримах займаються ними. Це може бути проходження особливо складних місій та рівнів.

Вдале впровадження такого формату у ваш блог принесе вам збільшення популярності, а відповідно – числа передплатників. Це, у свою чергу, дасть вам більше можливостей заробити на рекламних інтеграціях та партнерському просуванні товарів.